What's New

Κυκλοφόρησε Νέα Έκδοση του Internet Access System



Διασφαλιση Ποιοτητας - Υποστηριξη

Η LightSoft IT Solutions εξασφαλίζει τη σωστή λειτουργία των προϊόντων της και την εκτέλεση των υποχρεώσεων της απέναντι στους πελάτες της παρέχοντας υποστήριξη πολύ μετά την εγκατάσταση των συστημάτων.

Εγγύηση

Κάθε προϊόν ή έργο (π.χ. εγκατάσταση δικτύου, λογισμικό, web-site) υλοποιημένο από τη LightSoft συνοδεύεται από συνεχή υποστήριξη και ρητή εγγύηση για την ομαλή λειτουργία του και τη σύντομη επιδιόρθωση τυχών αστοχιών. Για τα προϊόντα και τις εγκαταστάσεις που η LightSoft υλοποιεί παρέχουμε τα εξής:

  • Εγγύηση καλής κατασκευής: Η LightSoft εγγυάται για αποζημίωση του πελάτη με τουλάχιστον το ύψος του προϋπολογισμού αν αποτύχει να παραδώσει σε λειτουργία το σύστημα. Για κάθε μέρα καθυστέρησης από το χρονοδιάγραμμα καθορίζεται αποζημίωση.
  • Άμεση επαναφορά σε λειτουργία σε περίπτωση βλάβης, δηλ. συνέχιση της λειτουργίας του συστήματος ίσως με απενεργοποιημένες ορισμένες δυνατότητές του.
  • Επιδιόρθωση αστοχιών του προϊόντος ή της εγκατάστασης (υλικού, λογισμικού) σε σύντομο χρονικό διάστημα

Σημειώνουμε ότι η παροχή τέτοιων εγγυήσεων για προϊόντα λογισμικού είναι πολύ σπάνια στην αγορά αλλά πολύ σημαντική για την ομαλή λειτουργία και την επίτευξη του ρόλου που το οποιοδήποτε προϊόν έχει αναλάβει.

Υποστήριξη

Για βλάβες ή προβλήματα που επεμβαίνουν στη λειτουργία των συστημάτων αλλά δεν οφείλονται στα ίδια (π.χ. αστοχία υλικού άλλου κατασκευαστή) παρέχουμε τα εξής:

  • Άμεση εποπτεία του προβλήματος και προσδιορισμός της αιτίας
  • Εγγύηση από 1 έως 3 χρόνια για το υλικό (ανάλογα με τον κατασκευαστή)
  • Μειωμένες τιμές για επαναφορά σε λειτουργία του συστήματος από βλάβη μη καλυπτόμενη από εγγύηση

Πακέτα Υποστήριξης - Εγγύησης

Στον παρακάτω πίνακα βλέπουμε τα πακέτα εγγύησης / υποστήριξης και τις παροχές που το καθένα καλύπτει. Τα πακέτα ειναι ενδεικτικά, ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει τις παροχές Το βασικό πακέτο δίνεται χωρίς κόστος με κάθε προϊόν, υπηρεσία ή εγκατάσταση.

Βασική Ισχυρή Αργυρή Χρυσή
Διορία επίσκεψης σε περίπτωση βλάβης (σε εργ. ημέρες) 1 1 Αυθημερών Αυθημερών
Διορία επαναφοράς σε λειτουργία (σε εργ. ημέρες) 3 1 1 1
Διορία επιδιόρθωσης λογισμικού (σε εργ. ημέρες) 15 10 7 5
Διορία επιδιόρθωσης δικτύου (σε εργ. ημέρες) 3 2 1 1
Αποζημίωση ανά μέρα καθυστέρησης (ποσοστό αξίας εγγυημένου έργου) 0,5 % 1% 2% 5%
Απαλλαγή περιορισμών (ημέρες ανά έτος) 30 20 15 5
Ποσοστό αποζημίωσης εγγύησης καλής κατασκευής (επί της αξίας του έργου) 60 % 150% 200% 500%
Τηλεφωνική Υποστήριξη Όχι Ναι Ναι Ναι
Έκπτωση για λειτουργίες εκτός εγγύησης - 20% 40% 60%

Σημείωση: Στα παραπάνω χρονικά διαστήματα δεν συμπεριλαμβάνεται μετακίνηση εκτός Ν. Αθηνών. Τα παραπάνω μπορεί να μεταβληθούν χωρίς προειδοποίηση για τα νέα πακέτα.

Εκπαίδευση

Επιπλέον παρέχεται εκπαίδευση των χρηστών στη χρήση των συστημάτων που υλοποιούμε καθώς και γενική εκπαίδευση με μειωμένες χρεώσεις.